Reklamacje zleceń transportowych muszą być zgłoszone do 48 godzin po otrzymaniu przesyłki pod numerm telefonu: 690 923 080, lub na adres: biuro.treesun@gmail.com
Reklamacje mogą dotyczyć:
spraw związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki
niezgodności dostaw z fakturą
W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem spedytora, jeśli nastąpi niezgodność pomiędzy ilością towaru w przesyłce z fakturą lub wagą wymienioną na liście przewozowym a faktycznie otrzymywaną, odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomić telefonicznie oraz pisemnie Firmę treeSUN Dariusz Starzycki. Protokół reklamacyjny może również dotyczyć:
uszkodzenia kartonu
jakichkolwiek znamion ingerencji w przesyłkę
niezgodności pomiędzy stanem faktycznym, a fakturą zakupu
Brak dostosowania się do niniejszych procedur może spowodować odmowę uznania reklamacji.